تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 23:22
189 بازدید
کد خبر : 208626

بوشهر بارانی می شود/ پایان هفته دمای هوا در استان افزایش می‌یابد

بوشهر بارانی می شود/ پایان هفته دمای هوا در استان افزایش می‌یابد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی برای استان در پایان هفته بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌‎شود. پیام مساعدی اظهار داشت: با وقوع ناپایداری‌های جوی در روز‌های پنجشنبه و جمعه برای برخی نقاط استان احتمال وقوع بارش‌های خفیف و پراکنده باران دور از انتظار نیست. وی بیان کرد: همچنین از

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی برای استان در پایان هفته بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌‎شود.

بوشهر بارانی می شود/ پایان هفته دمای هوا در استان افزایش می‌یابد

پیام مساعدی اظهار داشت: با وقوع ناپایداری‌های جوی در روز‌های پنجشنبه و جمعه برای برخی نقاط استان احتمال وقوع بارش‌های خفیف و پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: همچنین از اواخر وقت امروز به تدریج از سرعت وزش باد‌های شمال غربی در سواحل شمالی و مرکزی استان کاهش می‌یابد، اما در فراساحل جنوبی استان تا عصر فردا با تداوم وزش باد، دریا به نسبت مواج و متلاطم است.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در ساعت‌هایی همراه با وزش باد و در صبح در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی، در مناطق شمالی و مرکزی استان با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و امروز تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی روی دریا و در سواحل ۱۲ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: دمای هوای نیز در چند روز پایانی هفته به طرز محسوسی روند افزایشی پیدا می‌کند.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.