تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:17
459 بازدید
کد خبر : 208853

اشتراک‌های Apple TV+، Arcade، و News+ در ایالات متحده، بریتانیا افزایش قیمت دارند

اشتراک‌های Apple TV+، Arcade، و News+ در ایالات متحده، بریتانیا افزایش قیمت دارند

به گزارش اسکن خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ اپل بار دیگر قیمت خدمات اشتراک خود از جمله Apple TV+، Apple Arcade و غیره را افزایش می دهد. در حال حاضر، این افزایش فقط در ایالات متحده و مناطق بین المللی انتخاب شده مانند بریتانیا اعمال شده است، جایی که مشترکین جدید بلافاصله با قیمت

Apple TV+, Arcade, and News+ Subscriptions Are Getting a Price Hike in the US, UK

به گزارش اسکن خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ اپل بار دیگر قیمت خدمات اشتراک خود از جمله Apple TV+، Apple Arcade و غیره را افزایش می دهد. در حال حاضر، این افزایش فقط در ایالات متحده و مناطق بین المللی انتخاب شده مانند بریتانیا اعمال شده است، جایی که مشترکین جدید بلافاصله با قیمت های جدید رفتار خواهند کرد. این شرکت دلیلی برای افزایش قیمت اعلام نکرد، اما با توجه به اینکه قرار است درآمدهای سه ماهه چهارم خود را در اواخر این هفته اعلام کند، می‌توان فرض کرد که اپل قصد دارد در آینده آمارهای درآمدی خود را افزایش دهد. ۹to5Mac اولین کسی بود که در مورد این تغییرات قیمت گزارش داد، با بیانیه ای که اپل اشاره کرد که به ارائه بهترین محتوا در این پلتفرم ادامه خواهد داد.

مشخص نیست که اپل چگونه قصد دارد افزایش قیمت را توجیه کند، اگرچه مشتریان هندی هنوز نگران این موضوع نیستند، زیرا هزینه اشتراک ماهانه مانند قبل خواهد بود. اپل در حال حاضر برنامه ای برای افزایش قیمت اشتراک خود در هند ندارد. در ایالات متحده و سایر کشورهای آسیب دیده، سرویس پخش تلویزیون + Apple TV از ۶.۹۹ دلار (حدود ۵۸۲ روپیه) در ماه به ۹.۹۹ دلار (حدود ۸۳۲ روپیه) در ماه افزایش یافته است و طیف وسیعی از محتوای انحصاری مانند تد برنده جایزه امی را به ارمغان می آورد. کمند، نمایش صبح، و بیشتر. مشترکین جدید یک هفته آزمایشی رایگان دریافت می کنند و در هند همچنان قیمت آن Rs است. ۹۹ ماهانه با این کار، Apple TV+ به لیست رو به رشد پلتفرم‌های استریم پیوست که قیمت‌های آنها در سال جاری افزایش یافته است، از جمله نتفلیکس، مکس و دیزنی پلاس.

قیمت Apple Arcade نیز در حال افزایش است و از ۴.۹۹ دلار (حدود ۴۱۵ روپیه) به ۶.۹۹ دلار (حدود ۵۸۲ روپیه) در ماه می رسد و دسترسی به بازی های ویدیویی بی شماری را ارائه می دهد که همه پیشرفت آنها با سایر دستگاه های اپل همگام می شود، بنابراین می توانید آنها را هر زمان و هر کجا که دوست دارید بازی کنید.

برنامه جمع‌آوری اخبار Apple News+ سرویس دیگری است که گران‌تر شده است و از ۹.۹۹ دلار (حدود ۸۳۲ روپیه) به ۱۲.۹۹ دلار (حدود ۱۰۱۸ روپیه) در ماه افزایش یافته است و فید شما را با مقالات خبری و پوشش مجلات اختصاصی از نشریات در سطح جهانی پر می‌کند. اشتراک را می توان به راحتی با یکی از اعضای خانواده به اشتراک گذاشت و کاربران حتی می توانند مانند یک کتاب صوتی به داستان گوش دهند. مشترکین جدید یک دوره آزمایشی یک ماهه دریافت می کنند، اگرچه Apple News+ هنوز در هند در دسترس نیست. در زمان نگارش این مقاله، به نظر می رسد که اپل این بار قیمت خدمات Apple Music یا Apple Fitness+ خود را تغییر نمی دهد. آخرین افزایش قیمت این شرکت در اکتبر سال گذشته بود که در آن زمان شامل تغییرات قیمتی برای سرویس پخش موسیقی معتبر بود.

با افزایش قیمت خدمات پریمیوم انفرادی فوق، بسته‌های دسته جمعی Apple One نیز در حال افزایش هستند. همانطور که از نام آن پیداست، چهار سرویس اپل را با قیمت ماهانه کمتر بسته بندی می کند، در حالی که ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی iCloud+ را ارائه می دهد. طرح انفرادی ماهانه از ۱۶.۹۵ دلار (حدود ۱۴۱۰ روپیه) به ۱۹.۹۵ دلار (حدود ۱۶۶۰ روپیه) افزایش یافته است و شامل Apple TV+، Apple Music و Apple Arcade، علاوه بر فضای ذخیره سازی ابری فوق الذکر است. در هند، این خدمات ۱۰۰ روپیه هزینه دارد. ۱۹۵ در ماه همچنین یک طرح Apple One Family وجود دارد که می تواند بین پنج عضو به اشتراک گذاشته شود – مزایا یکسان است، اما با ۲۰۰ گیگابایت حافظه iCloud+ ارتقا یافته ارائه می شود. این قیمت از ۲۲.۹۵ دلار (حدود ۱۹۱۰ روپیه) به ۲۵.۹۵ دلار (حدود ۲۱۶۰ روپیه) در ایالات متحده افزایش یافته است، در حالی که در هند هنوز هم قیمت آن روپیه است. ۳۶۵ در ماه

و در نهایت، برنامه Apple One Premier است که Apple Fitness+ و Apple News+ را به همراه یک گزینه ذخیره سازی ۲ ترابایتی iCloud+ به بسته اضافه می کند. اکنون به جای برچسب قیمت قدیمی ۳۲.۹۵ دلار (حدود ۲۷۴۵ روپیه) ۳۷.۹۵ دلار (حدود ۳۱۶۰ روپیه) قیمت دارد. به خاطر داشته باشید که هر اشتراکی که قبلاً ندارید برای ماه اول رایگان خواهد بود. اعضای موجود در مناطق واجد شرایط، افزایش قیمت فوق الذکر را «۳۰ روز بعد» در تاریخ تمدید بعدی خود خواهند دید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.