تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1403 - 17:11
19 بازدید
کد خبر : 208879

کارتن لمینتی از کجا بخریم؟

کارتن لمینتی از کجا بخریم؟

جعبه لامپ، فیلتر باکس و جعبه هاردباکس از پرکاربردترین و کاربردی ترین انواع جعبه بسته بندی محسوب می شوند. به خصوص اگر مسافتی که محصول طی خواهد کرد دو شهر یا بیشتر باشد. بنابراین چاپ و ساخت مقوا به مقوای ساده مانند مقوای چند لایه محدود نمی شود. جعبه های بسته بندی مختلفی در بازار

جعبه لامپ، فیلتر باکس و جعبه هاردباکس از پرکاربردترین و کاربردی ترین انواع جعبه بسته بندی محسوب می شوند. به خصوص اگر مسافتی که محصول طی خواهد کرد دو شهر یا بیشتر باشد. بنابراین چاپ و ساخت مقوا به مقوای ساده مانند مقوای چند لایه محدود نمی شود. جعبه های بسته بندی مختلفی در بازار موجود است که هر کدام در صنایع مختلف نقش مهمی را ایفا می کنند. جعبه های مقوایی و جعبه های مقوایی کاربردهای متفاوتی دارند. باید با توجه به نوع کار جعبه مورد نظر را چاپ و تولید کنید. به گزارش سایت لمون پک: لمون پک به عنوان یکی از پیشرفته ترین تولیدکنندگان جعبه و کارتن لمینتی در استان تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. در زیر به بررسی برخی از خدمات این مجموعه می پردازیم.

چاپ ساک تبلیغاتی فوری

چاپ ساک دستی تبلیغاتی معمولاً زمانی انجام می شود که کالا یا اقلام شخصاً توسط فروشندگان به مشتری تحویل داده شود. برای حمل کالا برای مدت طولانی نمی توان به ساک های دستی اعتماد کرد. اما اگر مغازه یا سوپرمارکتی دارید که به دنبال راهی برای ارائه محصول خود به مردم هستید، چاپ ساک دستی می تواند انتخاب خوبی باشد. ساک دستی طیف گسترده ای از رنگ ها را به شما ارائه می دهد که به شما امکان می دهد با روش های مختلف چاپ طرح های زیبایی را روی آن چاپ کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ ساک دستی به سایت www.lemonpack.ir مراجعه کنید. رایج ترین انواع چاپ ساک دستی به شرح زیر است:

  • چاپ ساک پارچه ای
  • چاپ بگ کاغذی
  • چاپ پلاستیکی و برزنتی

چاپ لیبل با قیمت ارزان

چاپ لیبل و چاپ ساک نیز اگر در جای مناسب و با طراحی مناسب استفاده شود بسیار موثر است. از چاپ برچسب برای نوشتن برچسب روی جعبه های بسته بندی استفاده می شود. با چاپ اطلاعات دقیق و کامل محصول، مشتری می تواند بهتر از ماهیت محصول مطلع شود. با طراحی مناسب لوگو، یک مقاله می تواند بر فروش و تصویر برند شما تاثیر بگذارد. پس به یاد داشته باشید که لترپرس یکی از مواردی است که می توانید در تبلیغات از آن استفاده کنید. چاپ ها را می توان در اشکال و اندازه های مختلف مانند مربع، مستطیل و دایره انجام داد و این تنوع برای اهداف مختلف مانند مشاغل مختلف و سلیقه های مختلف باعث ایجاد انواع مختلف محصولات چاپی شده است.

تولید جعبه هاردباکس و جعبه لمینتی

اگر بخواهیم یک جعبه لمینتی و یک جعبه هاردباکس را با هم مقایسه کنیم، بهتر است بلافاصله بگوییم که این دو جعبه عمدتاً مخالف یکدیگر هستند.برای اطلاعات بیشتر درباره جعبه های لمینتی مطلب همه چیز درباره تولید کارتن لمینتی را مطالعه کنید. تفاوت ها و شباهت های این دو به شرح زیر است:

کارتن چند لایه از مقوا چند لایه ساخته شده است، جعبه هاردباکس از مقوا جامد یا چوب یا فلز آلومینیوم ساخته شده است.

جعبه لمینت نسبتاً مقرون به صرفه است، در حالی که هارد باکس یکی از گران ترین جعبه های موجود در بازار است.

جعبه لمینتی برای محصولات صادراتی و در صنعت صادرات استفاده می شود، اما جعبه سفت و سخت بهترین راه برای ساخت تزیینات و هدایا است.

امکان چاپ در انواع طرح ها و رنگ ها بر روی جعبه لمینت و هاردباکس ها وجود دارد.

هر دو از محبوب ترین جعبه ها در صنعت بسته بندی هستند.

هم جعبه هارد باکس و هم جعبه ی لمینتی استحکام و مقاومت خوبی دارند، اما هارد باکس از جنس آن قوی تر است.

هارد باکس اغلب برای دستگاه هایی استفاده می شود که ابعاد کوچکی دارند اما جعبه لمینت محدودیت تولید ندارد و در هر اندازه ای قابل تولید است.

تولید جعبه فیلتر و جعبه لامپ

جعبه های لامپ و جعبه های فیلتر از جمله جعبه های محبوب در صنعت هستند. جعبه های لامپ متناسب با انواع لامپ ها چاپ و تولید می شوند. به دلیل حساسیت لامپ ها، جعبه های لامپ باید دارای وسیله ای به نام نگهدارنده باشند تا لامپ ها را داخل جعبه محکم کند. این تکیه گاه ها از مقوای چند لایه ساخته شده اند و باید در جعبه لامپ وجود داشته باشند، زیرا بیش از همه در برابر ضربه مقاوم هستند. گاهی در حین ساخت روی کیس نصب می شوند. در غیر این صورت، آن را به صورت دستی در جعبه قرار دهید. از انواع جعبه چراغ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جعبه لامپ شمعی
  • لامپ لوکس
  • لامپ ال ای دی
  • جعبه چراغ دست ساز
  • جعبه لامپ ساده
  • جعبه لامپ هالوژن
  • و…

کارتن و جعبه فیلتر همچنین برای محصولات فیلتر روغن و فیلتر هوا ساخته می شوند. این جعبه‌ها را می‌توان از مقوای چند لایه، مقوای لمینت شده یا مقوای چند لایه ساخت. این بستگی به نیازهای صاحب کسب و کار دارد. اما مهمترین راه برای این کار چاپ و تولید جعبه های مقوایی است. به طور کلی برای ارائه محصولاتی مانند جعبه فیلتر روغن و جعبه فیلتر هوا از طرح های خاص و منحصر به فرد استفاده نمی شود. اما می توانیم روی جعبه به روش های مختلفی بنویسیم که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • روش چاپ لمینت
  • روش چاپ افست
  • روش چاپ سیلک
  • روش چاپ فلکسو

هزینه چاپ و تولید جعبه

یکی از مسائلی که مردم همیشه هنگام چاپ جعبه با آن سر و کار دارند، هزینه چاپ جعبه است. مردم اغلب سعی می کنند جعبه ای را برای تجارت خود تهیه کنند که کارایی بالایی داشته باشد با قیمت بسیار مناسب و در عین حال احساس راحتی در مورد ایمنی محصول به آنها بدهد. پرینت بگیرید و جعبه ای ایجاد کنید که تمام ویژگی هایی را که برای دانستن و ردیابی نقاط لازم دارید را داشته باشد. با در نظر گرفتن این موارد می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید و بیشترین کارایی را داشته باشید.

  • ابعاد جعبه: اندازه محصول و متناسب با آن باشد در صورتی که جعبه خیلی بزرگ باشد به محصول آسیب می رساند.
  • تعداد: هرچه تعداد جعبه های بیشتری سفارش دهید، قیمت نهایی کمتر می شود.
  • طراحی و چاپ جعبه: نحوه طراحی و چاپ جعبه بسیار مهم است. اگر طراحی شما ساده است، می توانید از روش های چاپ ساده مانند چاپ فلکسو استفاده کنید.
  • جنس جعبه: منطقی است که با تغییر جنس جعبه، چاپ جعبه نیز تغییر کند.

انواع خدمات چاپ و بسته بندی را از لمون پک سفارش دهید

آنچه گفته می شود برای ارائه تمامی دلایل لازم برای چاپ و تولید بهترین جعبه های موجود در بازار فعلی به یک تولید کننده به عنوان کارخانه ای بی نظیر در این زمینه ارائه می شود. بدون شک باید به صنعت بسته بندی لیمو پک اشاره کرد. این مجموعه با گردآوری حرفه ای ترین استعدادها در زمینه چاپ و بسته بندی و ارائه محصولات در سطح جهانی خود را از سایر رقبا متمایز می کند. مجموعه لمون پک دارای گروهی از متخصصان مجرب است که همیشه در خدمت مشتریان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.