تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 16:45
111 بازدید
کد خبر : 208775

ممانعت بانک‌ها از ضمانت زنجیره‌ای متقاضیان دریافت تسهیلات / حتی اطلاع رسانی از سوی بانک انجام نشده است

ممانعت بانک‌ها از ضمانت زنجیره‌ای متقاضیان دریافت تسهیلات / حتی اطلاع رسانی از سوی بانک انجام نشده است

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان میری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دولت در تسهیل  برنامه‌های نهضت ملی مسکن توجه به توان متقاضیان برای تسریع در دریافت  تسهیلات برای ساخت مسکن است، افزود: متاسفانه  افرادی هستند که چند ماه باید برای  تکمیل مدارک ضامن خود به بانک مراجعه داشته باشند در صورت اینکه با اخذ

ممانعت بانک‌ها از ضمانت زنجیره‌ای متقاضیان دریافت تسهیلات / حتی اطلاع رسانی از سوی بانک انجام نشده است

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان میری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دولت در تسهیل  برنامه‌های نهضت ملی مسکن توجه به توان متقاضیان برای تسریع در دریافت  تسهیلات برای ساخت مسکن است، افزود: متاسفانه  افرادی هستند که چند ماه باید برای  تکمیل مدارک ضامن خود به بانک مراجعه داشته باشند در صورت اینکه با اخذ ضامن زنجیره ای مشکلات کمتری برای فرد وام گیرنده دارد.

وی از معرفی ۵۱۷ فقره تاکنون برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل در سطح شهرستان خلیل آباد اشاره داشت و گفت: اگر می‌خواهیم نهضت ملی مسکن رشد و توسعه و سرعت به خود بگیرد باید بانک‌ها هم همراهی کنند.

وی از دستور اکید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی به بانک‌های عامل طرف پرداخت تسهیلات مسکن  خبرداد و اظهار کرد: در صورت اینکه شکایتی واصل شود موضوع قابل پیگیری است لذا امیدوارم موضوع پرداخت تسهیلات به صورت زنجیره‌ای  بخوبی  برای فرد متقاضی اطلاع رسانی شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار داشت: بنیاد یک پروژه ۸ واحدی در شهر خلیل آباد را در دست ساخت دارد که مراحل پایانی پروژه در دست اقدام است و بزودی به متقاضیان واگذار می‌شود.

میری از برنامه‌ قرعه‌کشی مسکن نهضت ملی خلیل آباد  هم خبر داد و گفت: در هفته جاری برنامه قرعه کشی زمین‌های مسکن نهضت ملی شهر خلیل آباد صورت می‌گیرد و متقاضیان مسکن قطعه زمین آنان مشخص می‌شود.

وی افزود: شهرداری شهر خلیل آباد و دیگر دستگاه‌های خدماتی موظف شده‌اند در یک فرصت سه ماهه به موازات آماده سازی طرح  توسط شهرداری دستگاهای مرتبط اقدام زیرساختی خود را در خصوص آب، برق و گاز نیز انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.