تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 18:42
153 بازدید
کد خبر : 206683

دانلود زیرنویس فیلم Woman on the Beach 2006 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Woman on the Beach 2006 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Woman on the Beach 2006 زیرنویس فیلم کره ای زن در ساحل هفتمین فیلم بلند سینمایی هونگ سانگ سو کارگردان کره جنوبی است که در سال ۲۰۰۶ اکران شد. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Woman on the Beach 2006 کارگردان و فیلمنامه نویس کیم جونگ رائه از دوستش وون

دانلود زیرنویس فیلم Woman on the Beach 2006 زیرنویس فیلم کره ای زن در ساحل هفتمین فیلم بلند سینمایی هونگ سانگ سو کارگردان کره جنوبی است که در سال ۲۰۰۶ اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Woman on the Beach 2006 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Woman on the Beach 2006 کارگردان و فیلمنامه نویس کیم جونگ رائه از دوستش وون چانگ ووک می خواهد که با او از خانه هایشان در سئول به شهر تفریحی شیندوری در ساحل غربی کره جنوبی برود. چانگ ووک در ابتدا مقاومت می کند، اما این درخواست را می پذیرد به شرطی که بتواند کیم مون سوک، آهنگساز و خواننده مشتاقی را که او را دوست دخترش توصیف می کند، بیاورد. یونگ رائه در حال نوشتن درمان برای فیلمی با عنوان «درباره معجزات» است که در رابطه با ارتباطات اسرارآمیزی است که زندگی روزمره را تضمین می کند – مضامینی که نقش مهمی در کار هونگ سانگ سو دارد.

دانلود زیرنویس فیلم زن در ساحل ۲۰۰۶ در طول سفر، مون سوک سریعاً روشن می‌کند که خود را دوست دختر چانگ ووک نمی‌داند، و می‌بیند که خودش و یونگ رای در حال نزدیک شدن به هم هستند. همانطور که سه نفر در حال حرکت هستند، مون سوک درباره سال‌های زندگی‌اش در خارج از کشور در آلمان صحبت می‌کند و فاش می‌کند که روابط زیادی با اروپایی‌ها داشته است، واقعیتی که چانگ ووک و یونگ رائه را به شدت ناراحت می‌کند. مون سوک به ویژه از واکنش یونگ رای ناامید شده و مدعی است: «شما مثل فیلم‌هایتان نیستید». با این وجود، مون سوک و یونگ رائه بعداً در ساحل همدیگر را می بوسند و سپس در یک اتاق هتلی با اجاره کم با هم می خوابند. روز بعد، در حالی که این سه نفر به سئول برمی‌گردند، یونگ رائه از صمیمیت خود با مون سوک کناره‌گیری می‌کند.

زیرنویس فیلم Woman on the Beach 2006 - بلو سابتایتل

زیرنویس Woman on the Beach 2006 دو روز بعد تنها به ساحل برمی گردد. یونگ رائه علیرغم اقداماتش از دست دادن مون سوک، با معرفی خود به عنوان کارگردان و درخواست مصاحبه با آنها برای فیلمنامه، به دو زن که یکی از آنها شباهت مبهمی به مون سوک دارد ضربه می زند. یونگ رائه به همان روشی که چند روز قبل مون سوک را اغوا کرد، چوی سون هی را اغوا می کند. یونگ رائه در حالی که با یکی از زنان، سان هی، در همان متل ساحلی که با مون سوک بود، می خوابید، با تعجب متوجه می شود که مون سوک به شیندوری بازگشته، اتاقش را پیدا کرده و شروع به زدن کرده است. روی در با صدای بلند و خیلی دیر شب. یونگ رائه سون هی را از طریق خروجی جداگانه از اتاقش بیرون می کند.

زیرنویس Woman on the Beach 2006 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم زن در ساحل ۲۰۰۶ صبح روز بعد وقتی مون سوک با خماری وحشتناکی پای در می خوابد. یونگ رائه تلاش می‌کند با مون سوک آشتی کند و درباره شبش با سان هی دروغ می‌گوید، اگرچه دروغ او به طور فزاینده‌ای برای همه علاقه‌مندان آشکار می‌شود. یونگ رائه پس از بیگانه شدن مون سوک و ترک سون هی بدون خداحافظی، با پیشرفتی خلاقانه در فیلمنامه خود به سئول بازمی گردد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.