تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 18:58
146 بازدید
کد خبر : 206829

دانلود زیرنویس فیلم The Contender 2000 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Contender 2000 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Contender 2000 یک فیلم درام سیاسی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۰ به نویسندگی و کارگردانی راد لوری است. گری اولدمن، جوآن آلن، جف بریجز و کریستین اسلیتر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم بر روی رئیس جمهور خیالی ایالات متحده (با بازی بریجز) و وقایع پیرامون انتصاب معاون جدید رئیس جمهور (آلن)

دانلود زیرنویس فیلم The Contender 2000 یک فیلم درام سیاسی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۰ به نویسندگی و کارگردانی راد لوری است. گری اولدمن، جوآن آلن، جف بریجز و کریستین اسلیتر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم بر روی رئیس جمهور خیالی ایالات متحده (با بازی بریجز) و وقایع پیرامون انتصاب معاون جدید رئیس جمهور (آلن) تمرکز دارد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Contender 2000 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Contender 2000 جکسون ایوانز، رئیس جمهور دموکرات دوره دوم ایالات متحده، پس از مرگ ناگهانی معاون خود، تروی الارد، باید معاون جدیدی را انتخاب کند. به نظر می رسد که انتخاب واضح، فرماندار ویرجینیا، جک هاتاوی است، که پس از اینکه اخیراً در تلاشی ناموفق برای نجات یک دختر در حال غرق شدن در دریاچه ای فرو رفت، به عنوان یک قهرمان مورد ستایش قرار گرفت. رئیس جمهور در عوض تصمیم می گیرد که “آواز قو” او با نامزد کردن سناتور اوهایو، لین هانسون، به شکستن سقف شیشه ای کمک کند. مطابق با ۲۵ متمم قانون اساسی، تصویب هر دو مجلس کنگره ضروری است. شلدون رونیون، نماینده جمهوری‌خواه کنگره از ایلینوی، که معتقد است برای این موقعیت واجد شرایط نیست و از هاتاوی برای سر زدن حمایت می‌کند، سر راه او ایستاده است. تحقیقات او در مورد پس‌زمینه‌ی او، حادثه‌ای را نشان می‌دهد که در آن ظاهراً از او در حال شرکت در عیاشی مستی به عنوان بخشی از یک مراسم عیاشی عکس گرفته شده است. رجینالد وبستر، نماینده دموکرات، به او در مخالفتش می‌پیوندد.

جلسات تایید در واشنگتن دی سی آغاز می شود و رانیون، که ریاست کمیته را بر عهده دارد، به سرعت به ادعای جنایت جنسی هانسون می پردازد. هانسون از پرداختن به حادثه امتناع می کند، نه چیزی را تایید و نه تکذیب می کند و سعی می کند بحث را به سمت مسائل سیاسی سوق دهد. رانیون با پیش‌بینی اینکه هنسون گذشته شخصی خود را «به کسی ربطی ندارد»، شایعاتی را در رسانه‌ها آغاز می‌کند که می‌گوید فرار جنسی در کالج در ازای پول و لطف انجام شده است و آن را به فحشا تبدیل می‌کند.

زیرنویس فیلم The Contender 2000 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Contender 2000 هانسون با ایوانز ملاقات می کند و پیشنهاد می دهد نام او را پس بگیرد تا از شرمساری بیشتر دولتش نجات یابد. علی‌رغم خواسته‌های دولت، او از مبارزه یا حتی رسیدگی به اتهامات رانیون امتناع می‌کند، با این استدلال که پاسخ دادن به سؤالات در وهله اول باعث می‌شود که از آنها پرسیده شود – چیزی که او باور ندارد. ایوانز با رانیون ملاقات می کند و به او اطلاع می دهد که هانسون را به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب نخواهد کرد. رانیون به طور اتفاقی هاتاوی را به عنوان جانشین جلو می آورد. آنها توافق می کنند که اگر ایوانز هاتاوی را به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب کند، رانیون از حملات خود عقب نشینی کند. با این حال، ایوانز از رانیون درخواست می کند تا بیانیه ای عمومی در دفاع از هاتاوی ارائه دهد، که رانیون با انجام آن موافقت می کند.

هانسون، هاتاوی و رانیون همگی به کاخ سفید دعوت شده اند. سپس ایوانز با نشان دادن گزارش FBI که نشان می دهد هاتاوی به زن پول داده تا از پل به داخل دریاچه برود و توسط او نجات پیدا کند، آنها را شوکه می کند. هاتاوی دستگیر می شود و رانیون رسوا می شود زیرا چند ساعت قبل صداقت هاتاوی را تضمین کرده است. ایوانز با هانسون ملاقات می کند و او در نهایت می گوید که در آن شب در کالج چه اتفاقی افتاده است. او گفت که در واقع به یک خانه برادری برای برقراری رابطه جنسی با دو مرد به عنوان بخشی از یک شروع کار آمده است، اما قبل از اینکه هر رابطه جنسی رخ دهد، نظر خود را تغییر داد. با این حال، او بی گناهی خود را ثابت نکرد و به این اشاره کرد که با انجام این کار این ایده که در وهله اول قابل قبول بوده است، بیشتر شود. ایوانز در کنگره سخنرانی می‌کند و در آنجا همه دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهانی را که مانع تایید هنسون شده‌اند، تنبیه می‌کند. او صریحاً رانیون را که با تحقیر آنجا را ترک می کند، مورد انتقاد قرار می دهد. اگرچه او اعلام می‌کند که هانسون درخواست کرده بود نامزدی او پس گرفته شود تا بتواند ریاست‌جمهوری خود را با پیروزی بر جنجال‌ها به پایان برساند، اما با رد استعفای او و درخواست رای تایید فوری، سرسختانه باقی می‌ماند.

زیرنویس The Contender 2000 - بلو سابتایتل

Contender دارای امتیاز کلی تایید ۷۶٪ در وب سایت جمع آوری بررسی Rotten Tomatoes بر اساس ۱۳۰ بررسی، با میانگین امتیاز ۶.۷/۱۰ است. اجماع انتقادی این سایت چنین می‌گوید: «The Contender قلب سیاسی خود را در آستین خود می‌پوشاند، اما بازی‌های قوی و فیلمنامه محکم به نتیجه نهایی کمک می‌کند تا یک درام جذاب از هر طرف راهرو ایجاد کند». در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۳۵ منتقد، میانگین وزنی ۵۹ از ۱۰۰ را به دست آورده است که نشان‌دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.