تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 19:08
133 بازدید
کد خبر : 206840

دانلود زیرنویس فیلم Pacifiction 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Pacifiction 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Pacifiction 2022 یک فیلم مشترک بین‌المللی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی آلبرت سرا است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ نمایش داده شد، جایی که برای نخل طلا رقابت کرد. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Pacifiction 2022 “در جزیره تاهیتی در پلینزی فرانسه،

دانلود زیرنویس فیلم Pacifiction 2022 یک فیلم مشترک بین‌المللی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی آلبرت سرا است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ نمایش داده شد، جایی که برای نخل طلا رقابت کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Pacifiction 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Pacifiction 2022 “در جزیره تاهیتی در پلینزی فرانسه، کمیساریای عالی جمهوری و کارمند دولت فرانسه دی رولر مردی حسابگر با رفتارهای بی عیب و نقص است. درک تا حدی گسترده او از نقش خود او را به سمت “تاسیس” رده بالا و همچنین هدایت می کند. مکان‌های سایه‌داری که در آن او با مردم محلی در می‌آمیزد. به‌ویژه از آنجایی که شایعه‌ای دائمی در حال پخش است: مشاهده یک زیردریایی که حضور شبح‌آمیز آن می‌تواند از بازگشت آزمایش‌های هسته‌ای فرانسه خبر دهد.»

این فیلم در ۲۶ مه ۲۰۲۲ در هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد. توزیع‌شده توسط الاستیکا، در ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ در اسپانیا اکران شد. این فیلم توسط Les films du losange در فرانسه در ۹ نوامبر ۲۰۲۲ اکران شد.

زیرنویس فیلم Pacifiction 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Pacifiction 2022 در سایت Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۳۰ نقد، ۹۳ درصد محبوبیت دارد و میانگین امتیاز آن ۸.۶/۱۰ است. توافق این وب‌سایت چنین است: «به‌طور روایی پراکنده و از نظر بصری وسیع، Pacifiction یک سونامی از یک فیلم هیجان‌انگیز سیاسی است که از نظر فلسفی به کسانی که مایل به تحمل آن هستند، پاداش می‌دهد.» طبق گفته متاکریتیک، که بر اساس ۸ منتقد، میانگین وزنی ۷۹ از ۱۰۰ را به این فیلم اختصاص داده است، این فیلم “بازخوردهای عمومی” مطلوبی دریافت کرد.

پیتر برادشاو از گاردین پس از نمایش فیلم در کن، نوشت که او “محور فیلم و تداعی پنهانی آن از شر ناب است.” کریستین بلوولت از IndieWire نوشت: “Pacificion یک تجربه جانشین از تجمل نیست، بلکه تجربه ای از زندگی است. این فیلم با ریتم جزر و مدی خودش یکی از زیباترین و دقیق ترین فیلم های درونگرای این سال یا هر سال دیگری است.” لزلی فلپرین، خبرنگار هالیوود ریپورتر، آن را “به طرز تنبیهی کند، اما نه جالب” نامید. Guy Lodge of Variety نوشت: “به شرطی که به سرعت تدریجی فیلم پایبند بمانند… حتی برای تماشاگران گیج‌تر که در جریان آن گرفتار شده‌اند، جوایزی وجود دارد.” Nando Salvá از Cinemanía به این فیلم ۴ و نیم ستاره از ۵ امتیاز داد و بر این تاکید کرد که فیلم “عاشقانه. اغوا کننده. هیپنوتیزم کننده. طاقت فرسا” به عنوان یک حکم است.

زیرنویس Pacifiction 2022 - بلو سابتایتل

Pacifiction در صدر فهرست ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۲۲ Cahiers du Cinema قرار گرفت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.