تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 18:10
153 بازدید
کد خبر : 206779

دانلود زیرنویس فیلم Moi, Pierre Rivière, ayant égorgé ma mère, ma soeur et mon frère… 1976 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Moi, Pierre Rivière, ayant égorgé ma mère, ma soeur et mon frère… 1976 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Moi, Pierre Rivière, ayant égorgé ma mère, ma soeur et mon frère… 1976 زیرنویس فیلم من، پیر ریویر، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده ام، فیلمی فرانسوی به کارگردانی رنه آلیو است که در سال ۱۹۷۶ منتشر شد. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Moi, Pierre Rivière, ayant égorgé

دانلود زیرنویس فیلم Moi, Pierre Rivière, ayant égorgé ma mère, ma soeur et mon frère… 1976 زیرنویس فیلم من، پیر ریویر، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده ام، فیلمی فرانسوی به کارگردانی رنه آلیو است که در سال ۱۹۷۶ منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Moi, Pierre Rivière, ayant égorgé ma mère, ma soeur et mon frère... 1976 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Moi, Pierre Rivière, ayant égorgé ma mère, ma soeur et mon frère… 1976 این فیلم بر اساس یک رویداد واقعی ساخته شده است. در ۳ ژوئن ۱۸۳۵، پیر ریویر، یک جوان بیست ساله، مادر، خواهر و برادر کوچکش را با یک قلاب در یک روستای نورمن سلاخی کرد. او فرار می کند، به جنگل پناه می برد و با رفتن به شهر، هیچ کس او را نمی شناسد. او سرانجام در روستا دستگیر می شود. او که به سختی در سلول قرار می گیرد شروع به نوشتن یک زندگی نامه واقعی می کند که در آن دلایل ژست خود را توضیح می دهد: او با هدایت خدا می خواست پدرش را از دردهایی که همسرش او را متحمل شده بود نجات دهد. او به اعدام محکوم شد و سپس توسط پادشاه لویی فیلیپ مورد عفو قرار گرفت. او در سال ۱۸۴۰۱ خود را در سلولش حلق آویز کرد.

زیرنویس فیلم Moi, Pierre Rivière, ayant égorgé ma mère, ma soeur et mon frère... 1976 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Moi, Pierre Rivière, ayant égorgé ma mère, ma soeur et mon frère… 1976 رنه آلیو از اثری از فیلسوف میشل فوکو الهام گرفته شده است که در سال ۱۹۷۳ منتشر شد و شهادت‌های مرد کشی جوان را گرد هم می‌آورد. در فیلم این پیر ریویر است که زندگی خود را بازگو می کند.

زیرنویس Moi, Pierre Rivière, ayant égorgé ma mère, ma soeur et mon frère... 1976 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم من، پیر ریویر، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده ام… ۱۹۷۶ فیلم در اورن، چند کیلومتر دورتر از لوکیشن های تاریخی درام فیلمبرداری شده است. به استثنای چند بازیگر نادر حرفه‌ای، از جمله برای نقش‌های اصلی، توسط بازیگران محلی غیرحرفه‌ای تفسیر می‌شود که رنه آلیو در طول فعالیت‌های تئاتری‌اش با آنها مواجه شده است. صحنه ای با خود فوکو گرفته شده بود، اما در حین تدوین ۳،۴،۵ قطع شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.