تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 18:43
145 بازدید
کد خبر : 206872

دانلود زیرنویس فیلم Love at the Top 1974 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Love at the Top 1974 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Love at the Top 1974 زیرنویس فیلم عشق در اوج یک فیلم کمدی-درام طنز محصول ۱۹۷۴ به کارگردانی میشل دیویل بر اساس فیلمنامه ای از کریستوفر فرانک، بر اساس رمان Le Mouton خشمگین نوشته راجر بلوندل محصول ۱۹۵۶ است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Love at the Top 1974

دانلود زیرنویس فیلم Love at the Top 1974 زیرنویس فیلم عشق در اوج یک فیلم کمدی-درام طنز محصول ۱۹۷۴ به کارگردانی میشل دیویل بر اساس فیلمنامه ای از کریستوفر فرانک، بر اساس رمان Le Mouton خشمگین نوشته راجر بلوندل محصول ۱۹۵۶ است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Love at the Top 1974 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Love at the Top 1974 نیکلاس مالت یک کارمند متواضع بانک است که به دلیل امنیتی که شغلش به او می دهد، به افراد متوسط اجتماعی استعفا داد.

زیرنویس فیلم Love at the Top 1974 - بلو سابتایتل

زیرنویس Love at the Top 1974 درون گرا و کسل کننده، با کمک و تحت راهنمایی یک دوست دبیرستانی سابق، رمان نویس کلود فابر، او تبدیل به یک اغواگر با اعتماد به نفس، یک تازه کار فرصت طلب و بدون جاه طلبی خواهد شد. پس از بحران نفت، بل آمی دهه ۱۹۷۰ یک رشد اجتماعی قابل توجه را تجربه کرد، که منحصراً به زنانی تکیه می کرد که تقریباً ناخواسته آنها را اغوا می کرد، در حالی که از راه دور توسط فابر هدایت می شد.

زیرنویس Love at the Top 1974 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم عشق در اوج ۱۹۷۴ او به دنبال قدرت گرفتن از کسانی است که بر او حکومت می کنند، و می داند که چگونه خود را ضروری کند، او در صعود خود موفق خواهد شد و از اولین فتح خود بهره مند خواهد شد. تنها در پایان فیلم است که دلایل واقعی نگرش دستکاری فابر را کشف می کنیم.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.