تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 21:15
135 بازدید
کد خبر : 206859

دانلود زیرنویس فیلم Knock on Wood 1954 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Knock on Wood 1954 زیرنویس فیلم ضربه به چوب یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۱۹۵۴ با بازی دنی کی و مای زترلینگ است. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به تورین تاچر، دیوید برنز و لئون اسکین اشاره کرد. این فیلم توسط ملوین فرانک و نورمن پاناما نوشته و کارگردانی

دانلود زیرنویس فیلم Knock on Wood 1954 زیرنویس فیلم ضربه به چوب یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۱۹۵۴ با بازی دنی کی و مای زترلینگ است. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به تورین تاچر، دیوید برنز و لئون اسکین اشاره کرد. این فیلم توسط ملوین فرانک و نورمن پاناما نوشته و کارگردانی شده است و ترانه هایی از همسر کی، سیلویا فاین، ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Knock on Wood 1954 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Knock on Wood 1954 جری مورگان (کی) یک بطن‌باز است که با عشق مشکل دارد: درست زمانی که رابطه او با یک زن به ازدواج می‌رسد، آدمک او حسادت می‌کند و همه چیز را خراب می‌کند. مارتی، مدیر جری، تهدید می‌کند که کارش را ترک می‌کند مگر اینکه جری به روان‌پزشکی به نام ایلسه نوردستروم (زیترلینگ) مراجعه کند، که تلاش می‌کند منبع مشکل او را کشف کند. این دو نفر در نهایت عاشق هم می شوند.

دانلود زیرنویس فیلم ضربه به چوب ۱۹۵۴ در همان زمان، جری ناخواسته با جاسوسان درگیر می شود و باید از دست پلیس فرار کند. در فرار، او خود را در حال جعل هویت یک فروشنده ماشین بریتانیایی می‌بیند و سعی می‌کند یک کانورتیبل جدید را با انبوهی از زنگ‌ها و سوت‌ها به نمایش بگذارد. بعداً در میانه اجرای یک باله عجیب و غریب خود را روی صحنه می بیند.

زیرنویس فیلم Knock on Wood 1954 - بلو سابتایتل

زیرنویس Knock on Wood 1954 این فیلم دارای گفتگو با بازی زبانی است (مخصوصاً نام آدمک‌های «کلارنس» و «ترنس» و نام‌های اسلاوی جاسوس‌ها) که یکی از ویژگی‌های فیلم بعدی کای The Court Jester (همچنین به نویسندگی و کارگردانی فرانک و پاناما).

زیرنویس Knock on Wood 1954 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم ضربه به چوب ۱۹۵۴ ترانه تیتراژ “در چوب” را نباید با “همه فکر می کنند من دیوانه” از کارتون ۱۹۴۱ با عنوان Woody Woodpecker، با بازی شخصیتی به همین نام اشتباه گرفت. یا آهنگ “در چوب بزن” از فیلم ۱۹۴۲، کازابلانکا (با موسیقی M.K. Jerome و شعر جک شول). Kaye اجرای هر دو آهنگ عنوان از Knock on Wood و “The Woody Woodpecker Song” را اجرا کرد که در آلبوم The Best of Danny Kaye [طیف، ۲۰۰۰] یافت می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.