تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 دی 1401 - 21:06
144 بازدید
کد خبر : 206751

دانلود زیرنویس فیلم Gold 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Gold 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Gold 2022 زیرنویس فیلم هندی طلا یک فیلم کمدی جنایی به زبان مالایایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی، تدوین و کارگردانی آلفونس پوترن است. این به طور مشترک توسط سوپریا منون از Prithviraj Productions و Listin Stephen از Magic Frames تهیه شده است. در این فیلم پریثویراج سوکوماران و نایانتارا به همراه

دانلود زیرنویس فیلم Gold 2022 زیرنویس فیلم هندی طلا یک فیلم کمدی جنایی به زبان مالایایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی، تدوین و کارگردانی آلفونس پوترن است. این به طور مشترک توسط سوپریا منون از Prithviraj Productions و Listin Stephen از Magic Frames تهیه شده است. در این فیلم پریثویراج سوکوماران و نایانتارا به همراه بازیگران مکمل مالیکا سوکوماران، شامی تیلاکان، لالو الکس، بابوراج، اجمال عامر، شانتی کریشنا، جگادیش، کریشنا سانکار، روشن متیو، وینی فورت و سایجو کوروپ به ایفای نقش می‌پردازند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Gold 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Gold 2022 “خطر” جوشی. اس کونجان، که صاحب یک مغازه موبایل فروشی است، به دلیل یک اتحاد ازدواج، یک ماشین جدید خریداری می کند که تقریباً با دختری به نام رادا حل شده است. با این حال، در روز زایمان، جوشی و مادرش متوجه می‌شوند که شخصی یک وانت را با بار بلندگوهای قابل حمل پارک کرده است. جوشی به پلیس شکایت می کند، اما آنها سرشان شلوغ است و تصمیم می گیرند به آرامی آن را بررسی کنند و کامیون چند روز در دروازه می ماند. صبح روز بعد، جوشی متوجه می شود که جعبه های کوچک داخل کامیون بلندگوهای قابل حمل نیستند، بلکه شمش های طلا هستند.

جوشی که معتقد است طلا زده است به معنای واقعی کلمه یک کوره طلا ترتیب می دهد و یک بلندگو را ذوب می کند. پلیس برای تحقیق از راه می رسد، اما به دلیل در دسترس نبودن زمین در ایستگاه پلیس، تصمیم می گیرد کامیون را ترک کند. جوشی با استفاده از پول سیاه حاصل از فروش یک شمش طلا، ۲۰ بلندگوی قابل حمل از همان مدل کامیون را خریداری می کند و ۲۰ بلندگو را با بلندگوهای طلایی مبادله می کند. بعداً مشخص شد که این طلاها قرار بوده جهیزیه سومانگلی اوننیکریشنان باشد که دختر اوننیکریشنان صاحب زمین مجتمعی است که مغازه موبایل جوشی در آن قرار دارد.

کامیون در واقع توسط گروه دیگری به سرکردگی فردی که در مورد طلا باخبر شد، کمین کرد و برای بازیابی آن وارد شد، اما جوشی آنها را کوبید. Unnikrishnan و دخترش Sumangali تلاش می کنند تا طلا را پس بگیرند، اما بی فایده است، جایی که اتحاد عروسی Joshi با دوست دخترش Radha نیز لغو می شود. پلیس زمین ایستگاه را پاکسازی می کند و به جوشی اطلاع می دهد که عصر بعد کامیون را سوار می شود. Unnikrishnan ازدواج سومانگالی را لغو می کند زیرا متوجه می شود که داماد فقط جهیزیه را می خواهد. با اتمام زمان و تنها ۲۰ شمش طلا عوض شده است، جوشی موفق می شود ۱۸۰ بلندگوی قابل حمل بخرد و شمش های طلا را با آن عوض کند.

دانلود زیرنویس فیلم هندی طلا ۲۰۲۲ بعداً سومنگالی پدرش را به عنوان مالک مجتمع بر عهده می گیرد. ۶ ماه بعد، جوشی نامه ای را به CM Kalamassery Ajayan می فرستد و فاش می کند که ۸۵ کرور روپیه پول سیاه را به صورت ناشناس به صندوق خیریه تحویل داده است تا خانه برای فقرا و لپ تاپ برای دانش آموزان فراهم کند و ۱۰ پوند از کل پول را به عنوان دریافت کرده است. مالیات، و خود را به عنوان “طلا” معرفی می کند.

زیرنویس فیلم Gold 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Gold 2022 تولید با یک مراسم پوجا در ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ آغاز شد. در ابتدا برای فیلمبرداری در کرالا برنامه ریزی شده بود، به دلیل محدودیت های همه گیر COVID-19 در ایالت، مکان به خارج از کرالا تغییر یافت. تولید شده توسط سوپریا منون از Prithviraj Productions و Listin Stephen از Magic Frames. پوترن پس از شش سال وقفه از پریمام فیلمی را کارگردانی می کرد. با یک سکانس آهنگ طراحی شده توسط همسر پوترن، آلینا آنتونی در فورت کوچی، فیلمبرداری در ۱۴ ژوئن ۲۰۲۲ به پایان رسید. فیلمبرداری توسط Anend C. Chandran و Viswajith Odukkathil انجام شد. پوترن علاوه بر کارگردانی، تدوین، رقص بدلکاری، جلوه های بصری و درجه بندی رنگ فیلم را نیز بر عهده داشت.

موسیقی فیلم توسط راجش موروگسان، آهنگساز همیشگی پوترن ساخته شده است. موسیقی متن توسط Magic Frames Music توزیع شده است. آهنگ “Hands Up Zindagi” حاوی نسخه تکرار شده آهنگ هندی “Zindagi Ek Safar Hai” از Andaz (1971) است.

زیرنویس Gold 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم هندی طلا ۲۰۲۲ در ابتدا قرار بود این فیلم در ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ به مناسبت Onam اکران شود. Subbiah Shanmughan از SSI Productions نسخه تامیلی و مالایایی فیلم را در تامیل نادو توزیع کرد. سانسور این فیلم در ۲۸ نوامبر ۲۰۲۲ با مدت زمان ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه به پایان رسید. به این ترتیب، تاریخ اکران ۱ دسامبر ۲۰۲۲ اعلام شد. به دلیل تاخیر در دوبله و سانسور، نسخه دوبله تامیلی تنها یک روز بعد در ۲ دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شد. حقوق دیجیتالی فیلم توسط Amazon Prime Video و حقوق ماهواره به شبکه سان تی وی فروخته شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.