تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 19:01
132 بازدید
کد خبر : 206702

دانلود زیرنویس فیلم Devotion 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Devotion 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Devotion 2022 یک فیلم جنگی بیوگرافی آمریکایی محصول ۲۰۲۲ است که بر اساس کتاب سال ۲۰۱۵ Devotion: An Epic Story of Heroism, Friendship, and Sacrifice نوشته آدام ماکوس ساخته شده است که رفاقت بین افسران نیروی دریایی جسی براون و تام هادنر در طول جنگ کره را بازگو می کند. کارگردانی آن

دانلود زیرنویس فیلم Devotion 2022 یک فیلم جنگی بیوگرافی آمریکایی محصول ۲۰۲۲ است که بر اساس کتاب سال ۲۰۱۵ Devotion: An Epic Story of Heroism, Friendship, and Sacrifice نوشته آدام ماکوس ساخته شده است که رفاقت بین افسران نیروی دریایی جسی براون و تام هادنر در طول جنگ کره را بازگو می کند. کارگردانی آن را جی دی دیلارد و نویسنده آن جیک کرین و جاناتان استوارت است. در این فیلم جاناتان میجرز در نقش براون و گلن پاول در نقش هادنر و کریستینا جکسون، جو جوناس، نیک هارگروو، اسپنسر نویل، توماس سادوسکی و دارن کاگاسوف در نقش های فرعی بازی می کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Devotion 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Devotion 2022 در اوایل سال ۱۹۵۰، ستوان تام هادنر به اسکادران جنگنده ۳۲ (VF-32) در ایستگاه هوایی نیروی دریایی کوونست پوینت منتقل می‌شود، جایی که او با جسی براون، تنها عضو آمریکایی آفریقایی تبار، ملاقات می‌کند. هادنر به خوبی در اسکادران ادغام می شود که به F4U-4 Corsairs اختصاص داده شده است – هواپیماهای قدرتمندی که اگر به درستی از آن استفاده نکنند، در تصادفات مرگبار شهرت دارند. پس از خراب شدن ماشین براون، هادنر شروع به سوار شدن به او می کند و در نهایت با همسرش دیزی و دختر کوچکشان پم آشنا می شود. براون ها خوب کار می کنند، اما با همسایگان نژادپرست مبارزه می کنند، و براون برای ایجاد انگیزه قبل از ماموریت ها به فریاد توهین نژادپرستانه به خود در آینه متوسل شده است.

VF-32 آزمایش‌های حامل خود را با کورسیر انجام می‌دهد و به ناو USS Leyte منتقل می‌شود که برای جلوگیری از تجاوز شوروی در دریای مدیترانه مستقر شده است. قبل از رفتن آنها، دیزی به هادنر قول می دهد که در کنار جسی باشد. در این سفر، یکی از اعضای اسکادران مورینگ در حین تلاش برای فرود یک کورسیر در یک تصادف کشته می شود. هادنر می‌پرسد که چرا مورینگ از دستورالعمل‌ها پیروی نمی‌کند، اما براون توضیح می‌دهد که نمی‌توان همیشه دستورالعمل‌ها را دنبال کرد – اگر براون فقط آنچه را که به او گفته شده بود انجام می‌داد، در اوایل کارش توسط افسران مافوق نژادپرست بسیاری که می‌خواستند او شکست بخورد متوقف می‌شد. .

این واحد در کن فرانسه مرخصی دارد، جایی که براون در ساحل با الیزابت تیلور بازیگر روبرو می‌شود و دعوت‌نامه‌های اسکادران را به یک کازینو می‌گیرد و آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. پس از اینکه هادنر در حالت مستی با یک تفنگدار دریایی که قبلاً براون را مورد آزار و اذیت قرار داده بود درگیر می شود، براون به هادنر می گوید که برای او در نبردهایش شرکت نکند، بلکه فقط در کنار او باشد. خدمه سیاه پوست Leyte که او را به خاطر کارش تحسین می کنند، به براون یک ساعت گران قیمت می دهند.

روز بعد به اسکادران اطلاع داده می شود که جنگ بین کره شمالی و کره جنوبی آغاز شده است و لیته برای حمایت از جنوب مستقر می شود. در نوامبر ۱۹۵۰، VF-32 به کره می رسد و متوجه می شود که نیروهای چینی وارد جنگ در طرف کره شمالی شده اند و شروع به عقب راندن نیروهای آمریکایی کرده اند. این اسکادران برای تخریب یک جفت پل بر روی رودخانه یالو بین چین و کره شمالی مستقر می شود، اگرچه آنها فقط مجاز به شلیک در سمت کره مرز هستند. براون و هادنر با یک جت جنگنده میگ ۱۵ مبارزه می کنند در حالی که بقیه به پل ها حمله می کنند، اما یکی ایستاده است. در حالی که هادنر دستور عقب نشینی در برابر آتش ضد هوایی از سمت چینی رودخانه را می دهد، براون از او نافرمانی می کند و به تنهایی به پل حمله می کند و با موفقیت آن را فلج می کند.

زیرنویس فیلم Devotion 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Devotion 2022 گزارش پس از اقدام هادنر براون را ستایش می‌کند، اما همچنین اشاره می‌کند که او برخلاف دستور عمل می‌کرد، که براون به هادنر می‌گوید علیرغم تلاش هادنر برای اصلاح گزارش، از هادنر به‌عنوان بهانه‌ای برای رد کردن ترفیعات او تا آخر عمرش استفاده می‌شود. در یک مأموریت دیگر برای حمایت از تفنگداران دریایی محاصره شده در مخزن چوسین (از جمله تفنگداران دریایی که قبلاً براون را مورد آزار و اذیت قرار داده بود)، کورسیر براون فلج می شود و او مجبور می شود در یک منطقه پاکسازی شده در کوه های کره شمالی سقوط کند. هادنر می بیند که براون زنده است اما در کابین خلبان خود گیر افتاده است و به عمد هواپیمای خود را در پاکسازی سقوط می کند تا به براون کمک کند. اگرچه او آتش موتور را خاموش می کند، هادنر نمی تواند براون مجروح را از لاشه هواپیما بیرون بیاورد و براون مدت کوتاهی پس از رسیدن هلیکوپتر تفنگداران دریایی برای کمک به او می میرد. در بازگشت به لیت، فرمانده هادنر تشخیص می دهد که تلاش برای بازگرداندن جسد براون از منطقه تحت کنترل چین بسیار خطرناک است و VF-32 (منهای هادنر مجروح) به جای آن به یک “پرواز تشییع جنازه” فرستاده می شود تا کورسیرهای سرنگون شده را نابود کند. با جسد براون که هنوز داخل آن است.

چند ماه بعد، هادنر دلشکسته مدال افتخار را از رئیس جمهور هری ترومن به دلیل تلاش هایش برای نجات براون دریافت می کند. هادنر بعد از مراسم با دیزی صحبت می کند و از اینکه نتوانسته شوهرش را نجات دهد عذرخواهی می کند. دیزی اظهار می کند که او فقط به او قول داده که با جسی باشد نه اینکه او را نجات دهد، و هادنر به او می گوید که آخرین سخنان جسی درباره این بود که چقدر او را دوست دارد.

فیلم با این یادداشت به پایان می رسد که بقایای براون هرگز از کره شمالی پیدا نشده است و خانواده هادنر و براون تا به امروز دوستان صمیمی هستند.

زیرنویس Devotion 2022 - بلو سابتایتل

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۸۰ درصد از ۱۰۲ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۸/۱۰ مثبت هستند. اجماع منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: «با ارج نهادن به تاریخ زندگی واقعی و در عین حال ارائه درام تأثیرگذار، Devotion یک فیلم بیوگرافی ساده است که با اجرای برجسته‌ای از بازیگران با استعداد بالا رفته است». متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۲۹ منتقد، امتیاز ۶۶ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است. تماشاگران شرکت‌کننده در نظرسنجی CinemaScore به فیلم نمره متوسط «A–» در مقیاس A+ تا F دادند، در حالی که مخاطبان PostTrak به فیلم نمره کلی ۹۱ درصد مثبت دادند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.