تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 14:58
260 بازدید
کد خبر : 208864

باتری آیفون ۱۶ پرو با پوسته فلزی که به صورت آنلاین دیده می شود، می تواند اتلاف گرما را بهبود بخشد

باتری آیفون ۱۶ پرو با پوسته فلزی که به صورت آنلاین دیده می شود، می تواند اتلاف گرما را بهبود بخشد

به گزارش اسکن خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو در سال ۲۰۲۴ به عنوان جانشین آیفون ۱۵ پرو که در ماه سپتامبر عرضه شد، وارد بازار شود و جزئیات گوشی هوشمند پرچمدار بعدی اپل قبلاً به صورت آنلاین منتشر شده است. با توجه به جزئیاتی که توسط کوسوتامی (KosutamiSan@) در

iPhone 16 Pro Battery With Metal Shell Spotted Online, Could Offer Improved Heat Dissipation

به گزارش اسکن خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو در سال ۲۰۲۴ به عنوان جانشین آیفون ۱۵ پرو که در ماه سپتامبر عرضه شد، وارد بازار شود و جزئیات گوشی هوشمند پرچمدار بعدی اپل قبلاً به صورت آنلاین منتشر شده است. با توجه به جزئیاتی که توسط کوسوتامی (KosutamiSan@) در X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) به اشتراک گذاشته شده است، این شرکت می‌تواند تغییری در باتری آیفون ۱۶ پرو ایجاد کند که ممکن است مدیریت حرارتی را در مقایسه با نسل قبلی خود بهبود بخشد. به iPhone 16 Pro Max راه پیدا کنند.

منبع اطلاعات چهار تصویر از نمونه اولیه باتری آیفون ۱۶ پرو را از زوایای مختلف فاش کرد. در حالی که این نمونه اولیه “مرحله اولیه” این قطعه L شکل است – مانند باتری های موجود آیفون اپل – با فویل پوشانده نشده است و دارای یک پوسته فلزی است. مشاور همچنین تصاویری نزدیک از این قطعه را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد باتری لیتیوم یونی است که برخی از مشخصات آن را نشان می دهد.

این تصاویر نشان می دهد که آیفون ۱۶ پرو می تواند به باتری ۳۳۵۵ میلی آمپر ساعتی مجهز شود که به این معنی است که ظرفیت آن کمی بیشتر از نسل قبلی خود که باتری ۳۲۷۴ میلی آمپر ساعتی دارد، خواهد بود. اپل ظرفیت دقیق باتری آیفون را فاش نمی‌کند، اما این جزئیات معمولاً پس از عرضه یک آیفون جدید در ویدیوهای خراب کردن آشکار می‌شوند. افزایش ظرفیت باتری فاش شده منطقی است، زیرا آیفون ۱۶ پرو از یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی کمی بزرگتر برخوردار است – که فضایی را برای باتری بزرگتر فراهم می کند.

منبع اطلاعات ادعا می کند که باتری آیفون ۱۶ پرو در یک پوسته فلزی مات قرار می گیرد – گفته می شد نمونه اولیه آن دارای روکش براق است. گنجاندن پوسته فلزی نشان می دهد که آیفون ۱۶ پرو مدیریت حرارتی بهبود یافته ای را در مقایسه با مدل های قبلی خود ارائه می دهد، زیرا پوسته فلزی می تواند اتلاف گرمای بهتری را نسبت به راه حل موجود ارائه دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.